校園前線:非主流の達人 — 中學部IG事工分享 (492期)

李靜蕙 中學部助理幹事
[email protected]


受我們的生活、文化、喜好、愛聽的歌曲、喜歡的品牌等都受到「主流」影響。人人都愛跟「主流」,因為主流夠穩陣、一定不會出錯、不會標奇立異。這也影響我們的教會生活、校園團契生活。團契時常缺人帶敬拜、帶小組,主流總是要招募熱愛音樂的人進入敬拜隊、「talk得又好yo得」的人擔任組長。

 

然而,在疫情人人呆在家中的兩三年間,那些既沒興趣帶組、也沒興趣進入敬拜隊的同學,可以如何繼續實踐他們的校園服侍生活?又或⋯⋯不甘心跟隨主流框架的他們,會選擇用甚麼方式,向同學講信仰呢?

 

好奇的我們走進校園,以ISCF IG全新系列「《非主流の達人》∼! 之校園訪問篇」,一起聽聽這班低調但有型、新穎又心裡熱情的「Pioneer」如何開發新的秩序:


IG問題牆吸引未信同學留言 信仰疑問排住嚟

//外表斯文、講野好溫柔、負責Promotion既Janice回想起佢哋之前,曾經用過真光既ig@搞左「問題牆」,俾同學仔可以匿名留言問問題,由團職回覆佢哋對信仰既疑難。

 

幾位團職都覺得呢個係一個好好既機會,俾佢哋自己都一齊喺信仰上面學習,(可能有別於平時上聖經堂,大家都唔會舉手問問題lol)。團職會認真咁樣搵老師、睇聖經搵答案。有一次有個同學匿名問到自己屋企人好反對佢返教會,可以點算?幾位團職都冇諗過,佢哋回答完之後,同學仔竟然用返自己personal account留名多謝佢哋!大家都被呢個同學激勵到!//

真光中學團職

 

 

觀察同學感受狀態 自製手工品彩石Postcard

//今年協恩既福音週主題係<Shalom>(意指平安)。其中一個午間活動係整手工—彩石活動,團職話源起係:「呢種come and go嘅攤位係啟發自學校社工平時會搞既開放工作室,唔洗報名,又喺地下正中間,大家都會好易埋到嚟整,又可以觀察到啲同學仔平時都鍾意整手工。」整彩石就變相俾更多同學可以認識福音。//

協恩中學團職

 

 

心願以藝術事奉上帝 基督徒美術組

//部份同學未必好大興趣喺音樂、敬拜方面。大家就嘗試搵下新嘅形式服侍,巧合地,同學主動提出用畫作去向同學講福音!

⋯⋯老師發現到佢哋其實都好有畫畫嘅恩賜,鼓勵同學以畫筆事奉!就好似佢哋今年福音週、年度主題:「從我身上發現祢」,老師好想比同學發現自己身上面就有上帝而來嘅恩賜,其他人從佢哋支筆都可以見到神嘅奇妙⋯⋯透過同學畫畫嘅恩賜,其實就能發現上帝。老師成立咗基督徒美術組,聚集呢班同學。//

堅樂中學團職

 

 

更多分享詳見中學部IG @iscf.fes


下載 FES通訊 492期 (PDF)

本期文章

回到首頁

Related Images: